Welkom!

Welkom op de blogspot van Tomas Wieme. Tomas werd geboren op 24/09/09 en is gestorven op 25/09/09. Ter herinnering aan zijn aanwezigheid werd deze blog opgericht door zijn mama en papa.
Doorheen de tijd is deze blog geëvolueerd naar algemene bedenkingen en ervaringen omtrent het ouderschap.

vrijdag 23 september 2011

Happy Happy B-day!

Dag lieve schat,
ik wens je een allermooiste verjaardag toe. Maak er maar een super groot feest van met alle kindjes rondom je: Simon, Wout, Daan en alle anderen! We zullen hier ook een klein feestje houden, vooral om aan te tonen dat je deel bent van ons gezin. Als je hier bij ons geweest was, kreeg je ook taart met kaarsjes, dus die zal straks niet ontbreken.
Natuurlijk ben ik heel erg vaak nog droef om jou, net zoals alle mensen die ik mis. September is mijn minst favoriete maand in het jaar. Maar ik prijs me wel gelukkig omdat iedereen nog spreekt over jou, omdat jouw naam vaak op kaartjes staat die mensen naar ons sturen, omdat je voor ons echt wezenlijk deel van het gezin bent.

Ik zie je ongelooflijk graag mijn schat, onnodig om te zeggen, maar ik zou er alles voor doen om je hier te zien en te weten wie je geworden bent. Of zoals op je verjaardagkaartje stond: konden we je maar even bezoeken, knuffelen en zien dat alles goed is met je...

Dikke kus,
mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten