Welkom!

Welkom op de blogspot van Tomas Wieme. Tomas werd geboren op 24/09/09 en is gestorven op 25/09/09. Ter herinnering aan zijn aanwezigheid werd deze blog opgericht door zijn mama en papa.
Doorheen de tijd is deze blog geëvolueerd naar algemene bedenkingen en ervaringen omtrent het ouderschap.

maandag 10 oktober 2011

Zoem, zoef, weg

Lieve kapoen,
het leven en de dagen zoeven weer voorbij, druk op het werk, druk in het huishouden en dus minder tijd om met jou te praten. Dit weekend heb ik je nog een gevlochten hartje gebracht, dat had ik samen met broer uitgekozen in de winkel. Ik had het in Veurne zien liggen en heb hier even moeten zoeken, maar het toch gevonden...

Verder trouwens nog gezocht naar een vlindertje op een stokje, maar momenteel nog niet gevonden. Enfin, het komt wel he.

Deze morgen trouwens een overlijdensbericht in mijn mailbox. En ik zag toen zo mooi staan: 'Elsje*'. Toen bedacht ik me dat jij er ook altijd zo zult zijn, aanwezig, subtiel, maar deel van het gezin. En zeker nooit vergeten, nooit schat.

Dikke kus,
mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten