Welkom!

Welkom op de blogspot van Tomas Wieme. Tomas werd geboren op 24/09/09 en is gestorven op 25/09/09. Ter herinnering aan zijn aanwezigheid werd deze blog opgericht door zijn mama en papa.
Doorheen de tijd is deze blog geëvolueerd naar algemene bedenkingen en ervaringen omtrent het ouderschap.

zaterdag 24 december 2011

Mijn liefste wensen

Dag lieve jongen,

het is minder koud dan vorig jaar en alweer de 3e keer 'feest'dagen zonder jou. Naar mijn gevoel is het de eerste keer dat ik er volop wil voor gaan, koken, het feesten, de plannen en de wensen, het geeft me weer voor de eerste keer moed.

Je grote broer staat naast me een tekening te maken, zoals zo vaak als ik op deze bureau bezig ben. Hij tekent schatkaarten, met lijntjes zodat de piraten de schat goed kunnen terugvinden. Misschien moet ik hem wel eens vragen om een kaart naar jou toe te tekenen, het kan zijn dat hij gewoon de weg veel beter weet dan ons.

In ieder geval wens ik je het allerbeste toe voor volgend jaar, waarin je voor het eerst naar school gaat. Je zal het wel even goed doen als je broer, daar twijfel ik niet aan. Piep je af en toe nog eens naar ons?

lieve kusjes,
je mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten