Welkom!

Welkom op de blogspot van Tomas Wieme. Tomas werd geboren op 24/09/09 en is gestorven op 25/09/09. Ter herinnering aan zijn aanwezigheid werd deze blog opgericht door zijn mama en papa.
Doorheen de tijd is deze blog geëvolueerd naar algemene bedenkingen en ervaringen omtrent het ouderschap.

donderdag 11 augustus 2016

1 september 2016

Lieve schat,
nu ik weer aan het werk ga, lijkt het nieuwe schooljaar nog maar een paar keer slapen ver. En natuurlijk is dat ook zo. Ik heb echt verschrikkelijk uitgekeken naar die 1e september 2016. Het was een beetje een datum waarop alles beter zou gaan. Of toch vooral: het slapen. Want al bijna 3.5 jaar niet kunnen doorslapen, dat gaat echt wel in je kleren zitten.

Maar zie, deze zomer werd je kleinste broer proper, hij leerde beter slapen (door stempels te sparen voor een GROTE bob de bouwer kraan), je zus lijkt zelfs haar tut aan de kant te leggen en het gaat plots allemaal zo rap dat ik al bijna weer zou verlangen naar januari, toen 1 september nog zoooo ver weg leek.

Het was met momenten - ik wil dat gerust toegeven - zo verschrikkelijk zwaar dat we vooral bezig waren met overleven. En van genieten is dan weinig sprake.

Maar nu, dus nog voor die 1 september, is het al zover. Kan ik met verwondering naar je broers en zus kijken, met heel veel dankbaarheid, met trots en al die andere gevoelens.

En zo ga ik daar waarschijnlijk ook staan, aan die schoolpoort. Met zoveel gemengde gevoelens dat ik wellicht weer een tweetal zakdoeken zal vullen met mijn gebleit en gesnotter. Stuur maar even een vlindertje langs, dan ben je er ook weer bij ;-)

dikke kus,
mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten