Welkom!

Welkom op de blogspot van Tomas Wieme. Tomas werd geboren op 24/09/09 en is gestorven op 25/09/09. Ter herinnering aan zijn aanwezigheid werd deze blog opgericht door zijn mama en papa.
Doorheen de tijd is deze blog geëvolueerd naar algemene bedenkingen en ervaringen omtrent het ouderschap.

maandag 15 februari 2010

Een speciaal set ringen

Dag lieve schat

Je papa heeft me het allermooiste valentijnscadeau gegeven. Ik was al enkele weken (nu ja, maanden) aan het denken om een aantal van mijn ringen te laten omtoveren in een juweel dat als herinnering aan jou altijd bij me zou zijn. Wegens omstandigheden was ik nog steeds niet bij de juwelier geraakt en daardoor kreeg ik gisteren een klein doosje van je papa in handen. Er zitten twee eenvoudige, mooie ringen in. De mijne heeft een klein steentje en die van je papa is prachtig eenvoudig. We gaan er nu je naam en geboortedatum in laten graveren, zo dragen we allebei, elke dag, jouw herinnering op handen.

Het deed me wel wat, die ring aan mijn vinger te zien. Wat een fantastische papa heb jij toch he!

Dikke kus,
mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten