Welkom!

Welkom op de blogspot van Tomas Wieme. Tomas werd geboren op 24/09/09 en is gestorven op 25/09/09. Ter herinnering aan zijn aanwezigheid werd deze blog opgericht door zijn mama en papa.
Doorheen de tijd is deze blog geëvolueerd naar algemene bedenkingen en ervaringen omtrent het ouderschap.

vrijdag 26 februari 2010

Regenboog

Dag kapoen,
deze morgen reed ik naar het ziekenhuis voor ondertussen mijn 3e epidurale infiltratie. En zoals altijd zijn dat momenten waarop ik sterk aan je terugdenk. Ik droeg vandaag ook alleen maar jouw ring. En wat zie ik onderweg: een regenboog! Nu weet ik wel hoe dat te verklaren is, maar toch, we zien er hier niet altijd ééntje en ergens kreeg ik het gevoel dat je me vroeg om nog even door te zetten. Dat er toch altijd wat zon zit achter die donkere wolken die mijn hemel de laatste dagen wat versluierden...

Bedankt lieve schat, tot later nog eens!

mama

1 opmerking: