Welkom!

Welkom op de blogspot van Tomas Wieme. Tomas werd geboren op 24/09/09 en is gestorven op 25/09/09. Ter herinnering aan zijn aanwezigheid werd deze blog opgericht door zijn mama en papa.
Doorheen de tijd is deze blog geëvolueerd naar algemene bedenkingen en ervaringen omtrent het ouderschap.

maandag 7 juni 2010

Broer

Dag lieve schat,
de voorbije week heb ik je grote broer geleerd dat jij zijn broer bent. Dat hij een broer heeft en dat die Tomas heet. Natuurlijk erg moeilijk om dat volledig te begrijpen, aangezien voor hem 'een broer' totaal iets anders is dan voor kindjes die hun broer gewoon kunnen aanwijzen. Maar ik vond het erg belangrijk dat hij jou zo zag, als deel van het gezin.
Dit weekend vertelde papa dan het volgende, Matias was aan het spelen met kindjes en die waren blijkbaar broers. Je zag Matias even nadenken en dan riep hij vol overtuiging: 'ik heb ook een broer!', waarna hij natuurlijk weer verder deed met zijn spel.

Ik was ongelooflijk trots op mijn twee zonen!

Dikke knuffel van ons allen!
je mama

1 opmerking: