Welkom!

Welkom op de blogspot van Tomas Wieme. Tomas werd geboren op 24/09/09 en is gestorven op 25/09/09. Ter herinnering aan zijn aanwezigheid werd deze blog opgericht door zijn mama en papa.
Doorheen de tijd is deze blog geëvolueerd naar algemene bedenkingen en ervaringen omtrent het ouderschap.

vrijdag 19 november 2010

Die dagen...

Er zijn zo van die dagen
dan voel ik bij het opstaan
Dat het niet echt zal lukken
in mijn oog zit al een traan
Dan wil ik zomaar bij je zijn
al is dat aan je graf
Dan kan ik aan niets anders denken
dan dat ik zoveel om je gaf

Er zijn zo van die dagen
dan voel ik bij het opstaan
Niets anders meer dan trots
over jou, je grote broer en je papa
en over hoe graag we elkaar zien

Maar vandaag lieve schat,
is er opnieuw alleen verdriet
Over jou,
over alles was ik al gemist heb
over alles wat je nu al zou zijn
Dan kan ik niets anders dan wenen
dan is mijn verdriet nog te diep...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten