Welkom!

Welkom op de blogspot van Tomas Wieme. Tomas werd geboren op 24/09/09 en is gestorven op 25/09/09. Ter herinnering aan zijn aanwezigheid werd deze blog opgericht door zijn mama en papa.
Doorheen de tijd is deze blog geëvolueerd naar algemene bedenkingen en ervaringen omtrent het ouderschap.

woensdag 2 maart 2011

Van boven naar beneden

Dag kapoen,
ik heb net je foto's nog eens bekeken, en je boekje dicht tegen me aan gedrukt. Want alhoewel het verstand er vaak goed mee om kan, zegt mijn hartje zo vaak iets anders. Ik durf niet altijd meer tellen hoe oud je nu zou zijn, al weet ik vaak bij het kijken naar een ander kindje dat hij / zij je leeftijd heeft.
Mijn hart maakt grote sprongen, van boven naar beneden, en weer terug. Zoals zonet, toen ik een traantje liet en je grote broer zei dat ik niet moest wenen, dat hij mij zou troosten.
Vraag ik dan teveel van hem? Want zijn kleine armpjes kunnen niet alles fixen, hoe sterk ze ook al zijn. En zijn hartje, het is soms ook zo klein. Van boven naar beneden, en niet altijd terug, omdat er zoveel zaken zijn die me dagelijks doen denken aan je.
Lieve schat, geef je broer een mooie droom vannacht? Hij is zo ongelooflijk superfantastisch en ik zie hem zo ongelooflijk graag...

kus,
je mama

ps als je dan toch mooie dromen rondstrooit, gooi er gerust nog eentje naar papa in Aberdeen en misschien ook eentje naar mij ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten