Welkom!

Welkom op de blogspot van Tomas Wieme. Tomas werd geboren op 24/09/09 en is gestorven op 25/09/09. Ter herinnering aan zijn aanwezigheid werd deze blog opgericht door zijn mama en papa.
Doorheen de tijd is deze blog geëvolueerd naar algemene bedenkingen en ervaringen omtrent het ouderschap.

donderdag 24 februari 2011

Life is life

Dag kapoen,
life is life, lalalalala! Het nummer zal je wellicht niets zeggen, maar de 'generatie' van je mama zal het wel meebrullen. Zoals we ons gisteren nog eens geamuseerd hebben in de Lotto Arena met Skunk Anansie ;-)
Maar lieverd, ik moet toegeven, het is mij definitief duidelijk dat ik ouder aan het worden ben. Ik ga immers oordopjes kopen voor het volgende concert (toch iets aan oorbescherming doen) en ik herinner me zaken die al minstens 10 jaar uit de mode zijn. Zoals je hand in de achterbroekzak van je lief steken, ik herinner me zelfs niet of het jaren 80 of 90 was. Ik moest er gisteren nog aan denken, toen ik met je papa aan het wandelen was.
Ja, we worden ouder, nu we aan het vierde decennium van ons leven bezig zijn. Maar hoe je er ook over klaagt, life is life!

Gisteren trouwens een kapoentje van rond jouw leeftijd gezien, moest vlug mijn tranen wegvegen, want ik miste je opeens ongelooflijk, mijn lief venteke!

Dikke kus,
je mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten