Welkom!

Welkom op de blogspot van Tomas Wieme. Tomas werd geboren op 24/09/09 en is gestorven op 25/09/09. Ter herinnering aan zijn aanwezigheid werd deze blog opgericht door zijn mama en papa.
Doorheen de tijd is deze blog geëvolueerd naar algemene bedenkingen en ervaringen omtrent het ouderschap.

dinsdag 16 augustus 2011

Een heel speciale T

Dag allerliefste schat.
Voelde je het onlangs ook, hoe mijn hartje opnieuw een sprongetje maakte? Een herinnering aan jou is altijd bitterzoet, bitter omwille van het gemis en zoet omdat je niet vergeten bent.
Vaak maakt mijn hart sprongetjes bij een liedje op de radio, of iets anders, kleins, dat me aan jou doet denken. Maar onlangs, maakte het zo'n grote sprong dat de traantjes meteen weer in mijn ogen zaten. Want ik zag je T staan, toevallig, aan de binnenkant van de pols van een allerliefste meisje.

Gewoon, omdat ze je nooit wil vergeten.

Jouw letter, die daar mag staan, voor altijd, wat een ongelooflijk privilege. Wat een ongelooflijk lief gebaar van haar naar jou toe. Geef haar kracht lieve kapoen, zodat jouw kleine T haar vleugels geeft in moeilijke tijden.

Hele dikke kus,
je mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten