Welkom!

Welkom op de blogspot van Tomas Wieme. Tomas werd geboren op 24/09/09 en is gestorven op 25/09/09. Ter herinnering aan zijn aanwezigheid werd deze blog opgericht door zijn mama en papa.
Doorheen de tijd is deze blog geëvolueerd naar algemene bedenkingen en ervaringen omtrent het ouderschap.

vrijdag 11 december 2015

Warmathon cakeje 4 toverstafje

Dag lieve schat...

Ik ben vele dingen niet, maar daar pak ik uiteraard niet mee uit. Dat ik niet sportief ben, das uiteraard geen geheim. En dat ik niet hou van lopen, nog minder. Ik was die ene leerling die weigerde om de coopertest al lopend af te leggen, en die dus 12min (of zoiets) wandelde.

Maar nu ga ik toch lopen.
Zomaar beslist.
Dus ik ben veel dingen ook wel: zot, gek, niet-goed-over-nagedacht,...

Maar ik loop niet voor mezelf, niet voor punten, niet voor mijne fysiek. Sinds de hernia-operatie zit echt 'langeafstandlopen' er toch niet in voor mij, anders liep ik elke week wel een marathon, en al.

Ik ga proberen om 1 rondje te lopen in de Warmathon in Gent.
Niet alleen voor mezelf, maar ook voor al die goede doelen.
En bovendien mag iedereen meedoen. Om ook te tonen dat ze zonder al te veel oefenen best wel die 2.5km door kunnen komen (ik ga dat misschien joggend, strompelend en wandelend doen, maar ik doe het!).

En dus, omdat ik ook graag eens gek doe, heb ik een actie geregistreerd. En vraag ik iedereen om per rondje dat ze lopen, mij 1€ te doneren voor de vzw Toverstafje. Ik hoop erg dat er iemand eens 10€ komt doneren! In ruil krijgen ze een vers, homemade cakeje van mij, om hun reserves weer aan te vullen.

Ben eens benieuwd wie ik nog allemaal zo ver zal krijgen...

kus,
mama

ps je grote broer én je papa lopen ook al mee!

ps de vzw Toverstafje organiseert van alle leuke dingen voor kindjes met de 'k-ziekte'. En ze doen dat zo goed dat ze wat extra centjes verdienen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten