Welkom!

Welkom op de blogspot van Tomas Wieme. Tomas werd geboren op 24/09/09 en is gestorven op 25/09/09. Ter herinnering aan zijn aanwezigheid werd deze blog opgericht door zijn mama en papa.
Doorheen de tijd is deze blog geëvolueerd naar algemene bedenkingen en ervaringen omtrent het ouderschap.

zondag 20 december 2015

Wat een reacties!

Lieve schat,

wat een ongelooflijke, hartverwarmende reacties op mijn actie! Amai!
Ik wist echt niet goed waar ik me moest aan verwachten, maar ondertussen heb ik al meer dan 200 cakejes gebakken in de voorbije week!

Nu, in de vakantie, neem ik nog bestellingen aan tot en met de 23e. Op 24/12 wil ik immers het eindbedrag kunnen doorgeven aan vzw Toverstafje, maar het zal in ieder geval meer dan 200 euro zijn, het dubbel van wat ik voor ogen had toen ik hiermee begon!

 Voor de liefste vrienden die nog willen bestellen: ik lever nog tot na nieuwjaar, maar graag dus jullie bestellingen. Stel dat jullie een nieuwjaarsfeestje hebben en wat cakejes willen voor bij de koffie: denk aan mij! ;-)

Wat kan je bestellen? Het gaat in principe om een zakje van 6 cakejes, waar je 5 euro voor betaald, die volledig naar de vzw Toverstafje gaat. De basiscake bestaat uit boter, eieren, suiker en bloem. Je kan een zakje met 1 soort nemen of je laten verrassen door een 'mengeling'. De soorten cakejes zijn:
- chocolade (met cacaopoeder en hagelslag)
- vanille (met vanillesuiker)
- sprinkel (met hagelslag)
- amandel (met amandelpoeder, essence en amandeltjes erop)
- bessen (met blauwe besjes)


Alvast nog eens bedankt aan iedereen!

Kusjes,
mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten