Welkom!

Welkom op de blogspot van Tomas Wieme. Tomas werd geboren op 24/09/09 en is gestorven op 25/09/09. Ter herinnering aan zijn aanwezigheid werd deze blog opgericht door zijn mama en papa.
Doorheen de tijd is deze blog geëvolueerd naar algemene bedenkingen en ervaringen omtrent het ouderschap.

dinsdag 25 januari 2011

Zomer!

Dag lieve jongen,

even een vraagje: kan jij die donkere, grijze wolken eens wegschuiven voor ons? We hebben hier zoveel nood aan hartverwarmende zon! De ziektekiemen blijven hier maar rondhangen, je broer snot, mama grieperig en als wij het niet zijn ligt papa wel in de zetel... We hebben nood aan wat warmte, verse lucht, zon, zomer! Al die regen en sombere dagen, ze duren naar mijn gevoel langer dan vorig jaar.

Papa en ik hebben ondertussen een reisje naar Dublin geboekt, iets wat we onszelf al lang beloofd hadden. Ik kijk er een beetje met gemengde gevoelens naar uit. De enige keren dat we zo'n citytrips deden, was ik immers zwanger (van je broer en van jou), maar bon, dat zal dus nu niet het geval zijn en dat maakt dat ik er niet zo hard naar uitkijk. Maar aan de andere kant zal je papa nu niet alleen die Guinness moeten drinken, dus dat is ook wel een voordeel zeker?

En ja, voor deze zomer is de reservatie ook bijna rond. Kheb wellicht weer een mooi huisje voor een mooi prijsje op de kop getikt. Eens twee weken op het ritme van het Franse platteland leven, het zal deugd doen. En bovendien zal het dan zomer zijn, hmmm, warmte, lui in de zon liggen, bbq in gang en genieten!

Dikke zoen,
je mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten