Welkom!

Welkom op de blogspot van Tomas Wieme. Tomas werd geboren op 24/09/09 en is gestorven op 25/09/09. Ter herinnering aan zijn aanwezigheid werd deze blog opgericht door zijn mama en papa.
Doorheen de tijd is deze blog geëvolueerd naar algemene bedenkingen en ervaringen omtrent het ouderschap.

woensdag 26 januari 2011

Opruimen...

Dag lieverd,

vandaag de lade uitgekuist die ik volgepropt had met kleertjes voor jou. Gelukkig allemaal kleertjes die je broer ook al eens aan gehad had, en met hem erbij had ik voldoende afleiding.
Ik heb me toch nog eens flink getoond en stiekem je eerste pakje uitgehaald. Het allereerste pakje dat ik voor je kocht toen ik wist dat ik een jongetje ging krijgen. En raad eens: de tekst op de t-shirt is 'little star' en het broekje staat vol sterretjes! Ik was even verbijsterd, was eigenlijk een beetje vergeten hoe het er uit zag, maar dan dacht ik: is dit nu toeval of is het weer een knipoog?
Je pakje op de foto, daar zit natuurlijk ook een verhaaltje achter. Ik heb het samen met je papa gekocht, de dag voor je geplande geboorte en ik vond het toch iets meer speciaal om je dat lekker zachte pakje aan te doen dat we zo samen gekocht hadden voor onze lieverd.
De sterretjesoutfit, die zit weer in je doos, samen met alle andere herinneringen.

Lieve kus,
je mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten