Welkom!

Welkom op de blogspot van Tomas Wieme. Tomas werd geboren op 24/09/09 en is gestorven op 25/09/09. Ter herinnering aan zijn aanwezigheid werd deze blog opgericht door zijn mama en papa.
Doorheen de tijd is deze blog geëvolueerd naar algemene bedenkingen en ervaringen omtrent het ouderschap.

maandag 3 januari 2011

'Beste wensen'

Dag lieve schat.
We zijn voor de tweede keer zonder jou door de nieuwjaarswensen gegaan. Ik had er echt geen zin in, om al die goedbedoelde wensen te horen, 'een goede gezondheid' of 'een gezonde baby' tegen zwangere vrouwen, ik leek er niet goed bestand tegen... Ben enorm blij dat alles al weer achter de rug is.
Het jammere is wel dat je broer en papa allebei geveld zijn door hoesten en koorts. Dat maakt de nachten voor mij ook vrij kort en dus zie ik alle leuke plannetjes (zwemmen, dierentuin,...) zomaar in het water vallen. Leuk is het dus niet, maar vooral niet voor zij die ziek zijn. Ik zal maar mijn best doen om ze goed te verwennen.

En voor jou lieve schat, mijn allerbeste wensen, een virtuele knuffel en een allerzacht zoentje op je neusje...

mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten