Welkom!

Welkom op de blogspot van Tomas Wieme. Tomas werd geboren op 24/09/09 en is gestorven op 25/09/09. Ter herinnering aan zijn aanwezigheid werd deze blog opgericht door zijn mama en papa.
Doorheen de tijd is deze blog geëvolueerd naar algemene bedenkingen en ervaringen omtrent het ouderschap.

dinsdag 6 april 2010

Zerkje

Dag lieve schat,
je zal het ook wel gemerkt hebben, je zerkje is eindelijk in orde gebracht. We hadden al zo lang de steen uitgezocht, maar het moest natuurlijk nog geplaatst worden. Nu kunnen we op zoek gaan naar mooie witte steentjes en wat mooie verse bloemen. Alles komt tegenwoordig in bloei, het lijkt laat, maar eindelijk is het dan toch lente. Zou dan toch alles nog goed kunnen komen? Dat er toch nog een einde komt aan die lange en donkere winter?
Ik vind het zo jammer dat ik aan het huis vast zit, anders zou ik meteen gaan kijken naar je steentje. We komen dit weekend wel eens, alledrie en zullen je een mooi kushandje werpen.
Vandaag heb ik ook nog eens jouw speciale doos opengedaan. Ongelooflijk hoeveel verdriet het nog bij me teweeg bracht om alles van je te zien, je lokje haar, je gezondheidsboekje, alle gedichtjes en de kleertjes die ik speciaal voor je kocht.

Maar net als de eerste bloembollen die nu bloeien heb ik hoop. Hoop op goede tijden en hoop op nog een klein wonder dat we ooit nog wel zullen verwelkomen. Weet dat ik altijd, altijd, altijd van je zal houden.

Hele lieve zoen,
je mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten