Welkom!

Welkom op de blogspot van Tomas Wieme. Tomas werd geboren op 24/09/09 en is gestorven op 25/09/09. Ter herinnering aan zijn aanwezigheid werd deze blog opgericht door zijn mama en papa.
Doorheen de tijd is deze blog geëvolueerd naar algemene bedenkingen en ervaringen omtrent het ouderschap.

vrijdag 2 april 2010

Operatie gelukt!

Lieve schat,
ik heb de voorbije week opnieuw een aantal keer moeten denken aan je. De eerste keer toen ik terugkwam van de chirurg en de afspraak voor de operatie vast stond. We reden naar huis en daar was het weer: zon en regen! Ik heb de regenboog niet gezien, maar ik weet dat je je best gedaan hebt.
Na de operatie liep ik even rond door het ziekenhuis en daar was het: een geur die me meteen terugbracht naar de intensieve zorgen waar je lag. Wellicht is het een ontsmettingsmiddel of zo, maar het zwiepte me enorm terug naar die momenten waarop ik zachtjes met mijn vinger op je beentje of armpje kon strelen.

Ondertussen ben ik terug thuis, herstellende. De mannen hier zorgen er voor dat ik alle adviezen ter harte neem, wat natuurlijk ook nodig is. Je grote broer slaapt trouwens sinds kort in een groot bed. We zijn ongelooflijk trots op hem en hijzelf is ook erg fier. Maar het helpt mij natuurlijk enorm dat hij nu zelf in en uit bed kan kruipen.

Trouwens, je papa is de allerbeste man van de hele wereld! (maar dat weet je zelf ook natuurlijk wel)

Dikke kus,
je mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten