Welkom!

Welkom op de blogspot van Tomas Wieme. Tomas werd geboren op 24/09/09 en is gestorven op 25/09/09. Ter herinnering aan zijn aanwezigheid werd deze blog opgericht door zijn mama en papa.
Doorheen de tijd is deze blog geëvolueerd naar algemene bedenkingen en ervaringen omtrent het ouderschap.

maandag 9 mei 2011

Moederdag / -nacht

Dag lieve kapoen,
gisteren was het moederdag... En alhoewel ik van je broer honderd kusjes en knuffels gekregen heb, moest ik die van jou missen... Gelukkig vergeet bij mij niemand dat ik mama ben, want ik heb je broer natuurlijk. Maar er zijn ook mama's die enkel een engeltje hebben en die zijn natuurlijk veel minder zichtbaar 'mama's'. Daarom hadden we het vorig jaar over 'moedernacht'. Een speciale nacht elk jaar voor alle mama's met een sterretje aan de hemel. Zo hebben we ook een speciaal moment voor onze kleine kapoentjes. En natuurlijk kan ik weer van twee walletjes eten, eerst een mamadag en dan een mamanacht, zo blijft het feest wel duren natuurlijk...

dikke kus,
je mama

ps morgen de verjaardag van je grote broer die er 4 zal worden, amai hij kijkt er al weken naar uit :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten