Welkom!

Welkom op de blogspot van Tomas Wieme. Tomas werd geboren op 24/09/09 en is gestorven op 25/09/09. Ter herinnering aan zijn aanwezigheid werd deze blog opgericht door zijn mama en papa.
Doorheen de tijd is deze blog geëvolueerd naar algemene bedenkingen en ervaringen omtrent het ouderschap.

woensdag 2 december 2009

Ik mis je zo...

De regen stroomt als tranen langs de ruit
't Is of de ganse hemel om je huilt
Ik voel me zo mistroostig als het weer
Ik mis je zo, ik mis je meer en meer

Ik herinner me de tijd van jij en ik
van de allereerste tot de allerlaatste blik

Ik mis je zo ik mis je meer en meer
Ik zie je in mijn dromen keer op keer
Wie zegt me hoe en waar zie ik je weer
Ik mis je zo ik mis je meer en meer

Ik weet niet wat er mij toen heeft bezield
Te denken dat ik minder van je hield
Ik besef nu dat het lang niet over is
Omdat ik jou nog alle dagen mis

Lieve Tomas, ik mis je zo...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten